torek, 21. junij 2016

ZRCALCE, ZRCALCE...





Čarovnica je vprašala: "Zrcalce, zrcalce na steni , povej! Katera najlepša v deželi je tej?"

In zrcalce ji je odgovorilo: "Sneguljčica najlepša v deželi je tej!"

Čarovnici odgovor ni bil všeč, zato je v jezi zrcalce razbila in zahtevala dekličino smrt, ker ni dojela sporočila, ki ga ji je hotelo dati zrcalce.

Tako se dogaja večini ljudi.

Zrcala niso vedno samo tista, ki nas gledajo iz stene, ki nam kažejo naše trenutno stanje...
Bog Oče/Mati nam pokaže naša "zrcalca" tudi v "podobi" drugih ljudi, ki jih srečujemo.

Dokler se nisem zavedala tega, sem dostikrat za koga rekla, da je zloben in da ne želim biti takšna, za drugega pa spet, kako je čudovit, miren in da si tudi jaz želim biti takšna.

Zelo šokantno je bilo spoznanje, da je vse to že v meni, pa jaz to hotela ali ne.

Čeprav sem se poskušala s tem sprijazniti in priti bistvu do dna, se je še kdaj zgodilo, da sem koga obsojala, dokler nisem v resnici dojelav knjigi "JAZ SEM, KI SEM 2 - DEJAVNI BOG" prebranih teh besed:

"Ljubljeni, naj nihče, ki išče Luč, nikoli ne obsoja nekega drugega Božjega otroka. Ni vaša stvar, da sodite drugim, ker ne veste, kakšne sile delujejo na vašega brata niti ne poznate vseh okoliščin v njegovi situaciji. Stvar poznate le iz svojega zornega kota. A povem vam, če je oni človek v resnici nedolžen, vi mu pa pošljete kritične misli, obsodbe ali sovraštvo, ste s tem naredili hujše dejanje od fizičnega umora. Zakaj? Zato ker so misli in občutki edina ustvarjalna moč. Delujejo tudi, če ne dosežejo svojega cilja. Vrnejo se nazaj k tistemu, ki jih je odposlal, in to z okrepljenim delovanjem."

Šele tedaj sem razumela izrek, da kar storiš drugim v fizičnem, storiš mnogo hujše sebi v duhovnem.
Tu je tudi bistvo, ki ga čarovnica ni razumela, ko ji je zrcalce predalo sporočilo.

Ko bi sprejela svoje trenutno stanje in se ozrla v svojo notranjost, bi tam našla neskončno vesolje ljubezni, dobrote in miline, ki jo je izžarevala Sneguljčica in ki ji jo je tako strahotno zavidala.

Božanska Ljubezen ima tako silovito moč, da če smo se pripravljeni potopiti vanjo in se ji prepustiti, nas lahko osvobodi vseh naših dotedanjih vzorcev, ki nam pravzaprav v vsakdanjem življenju prinašajo le neprestane boleče izzive in vprašanja, zakaj se to dogaja.

Ko se za to odločite, Ljubljeni moji, je zelo pomembno, da imate svoje misli, besede in dejanja pod neprestanim nadzorom, kar potrjuje tudi Ljubljeni Vnebovzeti Mojster Saint Germain v zgoraj omenjeni knjigi:

»Tekom sedanje širitve Luči po Zemlji je nujno, da ohranite železni nadzor nad svojimi občutki, mislimi in besedami, če se želite izogniti stalnim stiskam in izgubam v sebi in svojem svetu. Še nikoli v zgodovini planeta ni bilo to tako pomembno kot je zdaj.«
Saint Germain

S sprejetjem Božanske Ljubezni do sebe in drugih, ki že ves čas v Vaši skriti kamrici srca tiho čaka, da jo odkrijete, bo reševanje vsakega izziva mnogo lažje.

V soljudeh ne boste več videvali sovražnikov, ki Vam s svojo neprijaznostjo želijo le škoditi  ali Vam dajati občutka manjvrednosti, ko Vam skušajo pomagati, temveč boste z vso radostjo želeli v svoji notranjosti sami izbrskati in dognati, kaj Vam ta čudovita "zrcalca" v resnici sporočajo.

Počasi bodo od vas "odhajali" krivda, jeza, samoobsodba in vse druge omejitve, ki so Vas do sedaj držale v kalupih kolektivne zavesti in ki Vam niso dovoljevale, da bi živeli svojo Božanskost, ki Vam je bila kot dediščina Boga Očeta/Matere JAZ SEM, KI SEM bila položena že v zibelko.

Objem Luči, Miru in Ljubezni vsem!

Sarayna Delfina

P.S.

Toplo priporočam ogled tega videa :)

https://youtu.be/aFIagXrEJLI


Ni komentarjev:

Objavite komentar