sreda, 15. junij 2016

DOŠAO SI


Došao si poput vala
i odnijeo moje snove
na obale svijeta,
koje nisam znala.

Probudio si me od slatkog sna,
pogledala sam u tebe,
poput uplašenog djeteta,
kojeg su odveli u nepoznati svijet.

Došao si u moj život
kao brod stigne
iz nepoznatih voda
u nepoznatu luku,
kao leptir,
koji donosi tisuće tajni,
koje če otkriti vrijeme.

U magli skriveno je tvoje lice
Ne vidim jasne poteze,
ali moje srce kaže,
da u tebi vidi  pravog prijatelja.

Buket ljiljana držim u rukama
i čežnjom čekam,
i osluškujem tvoj korak;
dal ćeš ovdje proči...

Ali nije te i nećeš doči.

Ponekad se sjećam tog dana,
kada došao si kao val
i odnijeo moje snove
i u mom srcu ćeš ostati
kao prolazan san moje prošlosti.

Sarayna Delfina

Opomena:
Tako se dogodi, kad najprije tražimo ljubav izvan svoga srca

<3 br="">

Ni komentarjev:

Objavite komentar